reklama

Forrest Gump pri bazéne

Pri nákupnom centre je fontána, ktorú sme nazvali "bazén". Sú tam lavičky, ktoré keby vedeli rozprávať to, čo sa tam hovorí, nejeden režisér by to využil na celovečerný film...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Sadla som si teda na lavičku. Prisadol si ku mne pán, niečo po sedemdesiatke. Mal sivé kraťasy a kockovanú košeľu, biele vlasy a igelitku.

,, Ktovie kam idú všetci tí ľudia," začal, ,,to ma vždy zaujímalo. Ja som bol na nákup a idem na cintorín. Kúpil som sviečky, mali akciu."

Vôbec sa mi nechcelo rozprávať.

,, Chcel som jej kúpiť aj kvety. Mala rada gladioly, ale nezohnal som ich. A to ma mrzí, lebo viem že by sa potešila.. Aj keď sa nerozprávame."

,, Ja mám rada frézie." ani neviem prečo som to povedala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

,,Myslíte že by sa hnevala, keby som jej kúpil iné kvety?"

,,Myslím že nie, ženy majú rady kvety."

,, Mala rada ešte jedny kvety, neviem si ale spomenúť ako sa volali."

Chvíľu sme tam len tak sedeli..

,,Ona ani nevie že tam chodím. A neviem či by bola rada, keby vedela že tam chodím"

,,Veď ste povedali, že by sa potešila kvetom.."

,, Kvetom hej, ale keby vedela že sú odomňa.."

,,Hej?"

,,Hej, to tak býva..S ľuďmi, ktorých ste mali tak radi, si častokrát neviete potom prísť ani na meno.. Ja som mal 25 a ona 20, chcela sa vydávať a ja som to ešte nechcel. Tak odomňa odišla. A potom som sa už musel oženiť, ale s druhou a ona sa naštvala.."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

,,A to ste sa už vôbec nerozprávali?"

,,Nie, ona odišla do Nemecka"

,, A kedy ste ju videli potom teda?"

,, V deväťdesiatomsiedmom, keď sa vrátila na pohreb svojej sestry."

,,No a?"

,, Bola na mňa stále naštvatá"

,, A potom? Kedy ste sa videli?"

,,Minulého roku, na pohrebe.."

,,A? čo ? Nič?"

,,Nič"

,,Ani po toľkých rokoch? Veď to ju už musela prejsť zlosť, že ste si ju nechceli vziať"

,,Nie že by som ju nemal rád, ale mal som len 25"

,, Ale veď ..vtedy to bolo v móde, tak skoro sa ženiť, nie?"

,,Čo ja viem.."

,, A čo ste urobili teda?"

,,Nič, zapálil som jej sviečku a šiel som preč. "

,,Máte rada kvety?"

,,Mám"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

,,A má vám ich kto nosiť?"

,,Má, ale ešte mi žiadne nestihol priniesť" zasmiala som sa.

,,Tak by mal, lebo je rozdiel keď chlap dáva žene kvety do ruky a keď ich dáva žene na hrob."

Už mi nebolo do smiechu ..

Antónia Hájniková

Antónia Hájniková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý sa snaží zachytiť všetko,čo sa dá .. ;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu