reklama

Keby sa to dalo ..

Vraví sa, že ak si niečo veľmi želáte, tak sa to vraj splní. Stačí si vraj len priať. Takisto sa však vraví, že si treba dávať pozor na to, čo si želáte.. Ale niekedy sa stane, že to, čo si želáte, sa nedá splniť ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes by som ti kúpila kvety, aby to bolo nóbl...

Vzala by som Ťa na obed, aby si nemusela variť pre všetkých, ale aby Teba dnes niekto obsluhoval..

Potom by sme si konečne dali spolu kávu. Pamätám sa, ako si mi nechcela dovoliť piť kávu, že kávu pijú len dospelí. Už som dospelá, tak prečo si tú kávu nemôžeš dať somnou?

Vždy som sa čudovala, že voniaš aj bez parfumu. Ako je to možné? ..

Vraj mám tvoje oči ..

Ako išla tá pieseň o námorníkovi? Pamätám si len "..over the sea.." ..

Vraj mám po tebe aj nos..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vždy som sa čudovala, že koľko vecí si stihla urobiť, za taký krátky čas, keď mne uloženie hračiek trvalo nekonečno..

Alebo by sme si dali zmrzlinu namiesto kávy .. alebo čo by si chcela..

Už som sa naučila variť, tak by som Ti uvarila obed ja..

A nazbierala by som Ti kyticu z kvetov ..

Postískaj ma..

Tak Ti želám ´Krásny Deň Matiek´ .. dúfam, že to počuješ ..

Antónia Hájniková

Antónia Hájniková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý sa snaží zachytiť všetko,čo sa dá .. ;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu