reklama

zn.kúpim a predám všetko

Vždy ma vedela dojať a uchvátiť ľudská fantázia a zmysel pre kreativitu. Je naozaj úžasné vidieť vynálezy, ktoré sú niekedy úplne na nič, ale vždy si položíme otázku - Ako ich to vôbec napadlo?! Ale.. častokrát sa objavia veci, nad ktorými žasneme až tak, že nevieme, či sa máme zasmiať alebo zaplakať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Pozerala som inzeráty. Internetový bazár je niečo ako virtuálna Narnia. To je miesto, kde sa dá vypátrať a uzrieť tak neskutočne veľké množstvo vecí..ach..

Tak napríklad minule- chcela som si kúpiť ježka. Vyhodilo mi niekoľko stránok o ponukách na predaj a kúpu. Najprv klasika- predám korely, bezchlpé mačky, hada alebo pyrane. Kúpim morské prasiatko, bieleho potkana alebo prepeličku. To, že tam niekto chcel kúpiť opičku ma až tak nezarazilo, poznám dvoch ľudí, ktorí majú kapucínov, ale "Predám mláďa slona indického,cena dohodou" aj celkom hej. Možno do cirkusu, pomyslela som si, ale potom som si všimla, že dotyčný dopísal do komentára :,, priateľské,zvyknuté na ľudí, vhodné aj do rodinných domov". Hmm, kto by to bol povedal, že slon sa nebude dobre cítiť v byte.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Fascinovalo ma, aké zvieratá majú doma poniektorí. Levy a tigre, pštrosy, klokany, jelene, šimpanzy.. a potom to prišlo. V kolónke "Predám" , v sekcii "Exotické zvieratá" bol inzerát, ktorý ma dojal- "Predám trojizbový byt v LEVICIACH" .. fakt to treba komentovať ?

Inzeráty vedia byť všelijaké. Sekcie "Kúpim", "Predám", "Vymením" alebo "Hľadá sa" sú najnovšie obohatené aj o novú sekciu,a tou je - "Oplzlé inzeráty", ktoré sa niekomu očividne vidia vtipné. Nedá mi necitovať - " Predám skroteného nosorožca-ZN: Je prítulný až to bolí " alebo "Som stále vlhká. ZN: Špongia". Čo je na tom smiešne?

V novinách sa objavila reportáž o mladom mužovi, ktorý doma ukrýval teleport. Opäť fascinujúce, koľko ľudí tomu uverilo a reagovalo na inzerát. Teleport v podobe záchodovej misy a následné predvedenie pred kamerami, s použitím filmových efektov ohúril nekonečné množstvo ľudí. Chlapci zožali úspech aj po tom, ako sa priznali, že len šlo o vtip. Čo dokáže jeden inzerát. Nielenže dohnal nemenovanú televíziu do akcie, ale aj rozbúral búrlivú diskusiu. A čo som počula, tak niektorí stále tvrdia, že teleport existuje a ťah s priznaním že ide o žart, bol len akýsi manéver na ukrytie vynálezu storočia pred militantnými jedincami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Asi som pochopila pojmu "Zábavný priemysel"..

Antónia Hájniková

Antónia Hájniková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý sa snaží zachytiť všetko,čo sa dá .. ;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu