reklama

Dám Vám 30% zľavu

Teraz sa už presne nepamätám, ktorý zimný deň to bol, pamätám si však, že sme s mojou známou nahlas snívali o lete, dovolenke a opálených telách...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Debata začínajúca letom, pokračujúca cez more, drinky, lehátka a muži nás doviedla až k téme – žiletka. Nie každá žena či muž si môže holiť nohy každý deň bez toho, aby nemal podráždenú pokožku či iné starosti. A tak sme sa rozhodli, že pôjdeme na depiláciu ešte v zime, aby sme to skúsili „nanečisto“ pred letom.

Moja známa objavila salón, ktorý mal celkom dobre odporúčania, nejaká pani, ktorá sa tomu venovala nie jeden rok. Pani bola milá, usmievavá a príjemná. Ceny boli trocha vyššie ako sme si mysleli, ale vyvolávalo to dojem kvality a zaručeného úspechu. Aké to šťastie sa nám doprialo, pomyslela som si, keď nám kozmetička oznámila, že majú akciu- depilácia nôh, rúk a hornej pery za výhodnú cenu. Po prekalkulovaní sme zistili, že všetko dokopy je lacnejšie, akoby sme mali podstúpiť každú jednu procedúru osobitne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak sa moja známa dala objednať hneď na druhý deň. Ja som povedala, že ja si to ešte rozmyslím. Na druhý deň tam mala pani pomocníčku-Dievčinu, ktorá vyzerala, že už niečo podobné robila. Aby sme si rozumeli, pani si odskočila na obed a tak kolegyňa mávnutím ruky usadila moju známu do kresielka a týranie sa mohlo začať...

Nohy a ruky to prežili, ibaže tá časť depilácie hornej pery sa až tak nevydarila. Dievčina, ktorá vyzerala, že už niečo podobné robila, zjavne vôbec nevedela čo robí. Vraj si pomýlila vosk a pásik, ktorý strhla agresívnejšie než trebalo spôsobil efekt spáleniny. A tak moja známa či chcela, či nechcela, mala nad hornou perou červený spálený prúžok, na ktorom sa neskôr začali vytvárať pľuzgieriky.Panika, ktorá zachvátila moju známu bola podľa mňa primeraná, podľa dievčiny neprimeraná. Keď jej flegmaticky povedala, že kalciová masť jej na to isto pomôže, moja známa skoro odpadla od zlosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

,,ČO MÁM TERAZ ROBIŤ??“ zúfalo vrieskala moja známa

,,Ja neviem..“ opakovala dookola dievčina.

,,Čo sa tu deje?“ vo dverách sa zjavila pani, vracajúca sa z obeda.

,,Vaša kolegyňa mi zničila pol xichtu!“

,,Nebojte sa, to sa zahojí, to sa zahojí. Ja sa Vám veľmi ospravedlňujem, naozaj ma to mrzí. Dám vám 30% zľavu..“

„Koľko??? 30% ???“

,,Nehnevajte sa, ale tak nohy a ruky dopadli dobre a viete.. materiál niečo stojí..“

,,VY BUĎTE RADY KEĎ VÁS NEZAŽALUJEM!!“

Tresla dverami a odišla rovno k lekárovi. A ja si odvtedy kupujem žiletky s omnoho väčšou radosťou ..

Antónia Hájniková

Antónia Hájniková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý sa snaží zachytiť všetko,čo sa dá .. ;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu