reklama

Ďakujem Vám,že som sa strápnil/a...

Rodičov si nevyberáme. Niektorých rodičov by sme za nič na svete nevymenili a od niektorých utekáme čo najďalej.. Nazvime to postreh...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Nechcem krivdiť rodičom ani nechcem kritizovať druhy výchov a výchovné metódy,ale všetci vieme, že existuje istý druh rodičov,ktorý všemožne ignoruje viditeľné nedostatky u ratolestí, čo môže viesť k ich deštrukcii.

Slepo ich podporujú v ich žiadnom talente a dávajú im pocit, že im ide to, čo im vôbec nejde. Pozor! Tu nejde o klasické vštepovanie zdravého sebavedomia deťom, tu ide o to posmeľovanie, nech ukážu svoje nadanie a talent svetu.

Koľko krát sa prihlásil človek do speváckej súťaže a potom nechápal, prečo je v Hviezdnej rote."Veď mama s ocom povedali aj do kamery, že to bolo super. Ja že neviem tancovať? Ako to porotcovia zistili? Na diskotékach tancujem,baví ma to a mám talent, mama ma videla, povedala že na to mám."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak ako jedna dievčina, prihlásila sa do speváckej súťaže s domnienkou, že nemá hudobný hluch. Ukázalo sa, že nespieva ako Beyoncé a jej mama bola zhrozená, že jej to nevyšlo. Dieťa spieva rado a od srdca, tak prečo sa spev z kúpeľne neuchytil aj v televízii.

Vynechajme prípad "Učím sa na husliach druhý týždeň",tam je šanca, že keď rodičia povedia :,,Neboj,to sa zlepší", môže to byť pravda a ťahavý,mačky-vyháňajúci škripot sa zmení na rozpoznateľnú melódiu.

Famózne,ako vedia rodičia vychváliť dieťa do nebies. Možno ani dieťa samotné netuší, že má také čarovné schopnosti, ako ich matka alebo otec vykreslila. Pamätám si, ako mi raz jedna mamička v škôlke rozprávala,aká je Vaneska šikovná, že si vie sama zapnúť vetrovku a zaviazať šnúrky. Koľko hrdosti v hlase. Po zistení, že má Vaneska 6 rokov, zo mňa entuziazmus pre detskú šikovnosť opadol, mamičku to nakoplo, aby sa rozhovorila o tom, že dieťa je inteligentné,lebo už v troch rokoch sa Vaneska nepočúravala.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A najlepšie je, keď majú rodičia tie zbožné priania. Dodnes si pamätám, ako sa moja suseda chválila každému, akú chytrú vnučku majú v rodine. Múdra hlava, na tretej výške študuje. Aké smutné prekvapenie, keď sme zistili, že študuje tretiu výšku nie pre doplnenie rozhľadu, ale že ju vyhodili z predošlých dvoch. A jasné, že si na ňu zasadli. Lebo krásna blondína s dlhými nohami vadí veľa ľuďom.

Aj takto nevedomky sa dá škodiť ...

Antónia Hájniková

Antónia Hájniková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý sa snaží zachytiť všetko,čo sa dá .. ;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu