reklama

Jazda na slonovi

Tento príbeh sa ani nestal tak mne, ako mojej známej. Viem, čo sa hovorí - keď príbeh začína takto, so slovami - ´stalo sa to mojej kamarátke,..´, stalo sa to vlastne Vám, ale teraz je to naozaj o nej..a jej známej..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Aj keď sa v tomto jedna z nich nájde, možno vlastne ani nie, ale aj tak, dáme im krycie mená. Nazvime tú moju známu Katka a tú druhú Ivana..

Katka mala frajera už asi 100 rokov..teda, 100 asi nie, asi len 6, ale aj tak, celkom dosť, nie? Na to, že dnes vydrží mlieko dlhšie ako vzťahy..No, ale, tak už boli spolu zo 6 rokov, bývali spolu, jeden pes z útulku a gauč z Ikei. Celkom harmonický pár, dokonca spolu chodili v piatky von. Mišo bol taký obyčajný chalan, ITčkár, mal asi troch kamarátov s ktorými sa stretával na Facebooku a keď ho Katka vzala v piatok von, tak ani nikto nevedel, že tam bol. V podstate by ho nikto ani nemal kategorizovať ako prívesok, lebo nie vždy zaregistrovali, že tam bol. Bol poväčšine ticho, popíjal si pivko a občas sa zapojil do debaty, keď sa spomínal nejaký film, alebo reagoval na otázky ohľadom počítačov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Katka je pekná baba. Aj spoločenská. A preto veľa ľudí nechápalo, prečo chodí s Mišom. Ale napokon, protiklady sa priťahujú a dopĺňajú. No a okrem toho, ich spájalo asi veľa vecí, veď ako inak by dokázali byť spolu 6 rokov, nie?

A to je to, 6 rokov je pomerne dosť dlhá doba, takže čertík na pravom pleci prehovoril. Katka sa začala zamýšľať, či je v Mišových očiach ešte ´numero uno´. Od obzerania v zrkadle sa dostala až k téme posteľ. Dve hlavy pokope vyriešia viac ako jedna a tak zavolala Ivanu na kávu.

Ivana bol asi najspoločenskejšia osoba v celom regióne. Podaktorí ju volali už aj ´Chrípka´, kvôli tomu, že to už s každým vyležala. A tak Katka usúdila, že kto jej lepšie poradí, než niekto, kto má čo-to prežité.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- No, ja to robím tak, že sa nahodím a dám si nejaké brutálne spodné prádlo, červený rúž hlavne a rozpustené vlasy si nechám a .. najosvedčenejší trik je keď naňho vyskočíš a celé to ty riadiš.. a len si užívaš, proste sa kolíšeš, ako na vlnách..alebo ako na koni.. ty kokos, naposledy čo som bola s týpkom, sa mu to dosť lúbilo..sme naposledy tak skončili, že pomaly už vo výťahu ma pototo..a potom to bolo brutálne..typek to vedel..

-Ale ja keď mám byť hore, tak sa hanbím.. cítim sa divne, neviem čo mám robiť, cítim sa trápne

-Musíš to brať s humorom, chlapom sa páči obzerať si nahú ženu.. ten týpek, čo som ti teraz o ňom vyprávala, tak proste sa mu to lúbilo ale si robil srandu že vyzerám, jak keby som jazdila na slonovi..šak neboj, normálne buď hore a bude to v pohode, proste sa uvolni, si daj predtým nejaké vínko alebo tak..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a tak sa Katka rozhodla dať na radu skúsenejšej kamarátky. Vínko sa chladilo, obliečky prezlečené, nohy oholené a vlasy rozpustené. Tak sa to klasicky začalo a zrazu sa Katke vynorila Ivanina rada. Tak sa akosi prehodila na vrch a čakala, čo sa bude diať. Mišo vyzeral, že si to užíva. Ba dokonca vraj vyzeral aj milo prekvapený.

Aj Katka bola potom prekvapená, keď jej povedal, že mu to pripomínalo jazdu na slonovi..

Antónia Hájniková

Antónia Hájniková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý sa snaží zachytiť všetko,čo sa dá .. ;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu